Digital Optimization

Oktober
2015

Website. Done. Nyhedsbrev. Check. Social. Jep.

 

Så kom du i luften med endnu en samlet digital portefølje. Og hvad så? 
Vi ser en tendens til, at energien er højest, når de nye digitale platforme skal skabes. Men det er i virkeligheden en skam, da det jo først er efter launch, de reelt bidrager til forretningen. Måske skyldes det, at vi ofte organiserer os omkring projekter i stedet for resultater. 


Vi vil derfor gerne slå et slag for det vedvarende fokus. Der er nemlig først når websitet er live, at vi reelt kan teste, hvordan målgruppen reagerer på websitet og vi kan skrue på maskineriets forretningsmæssige knapper. Og det er ofte her, man kan ændre et website fra at være udmærket til at være fantastisk.

Senior Digital Strateg Kasper Brødsgaard fortalte, hvorfor arbejdet med de digitale kanaler naturligt nok først starter når de er i luften, og gav konkret vejledning til at arbejde med optimization og resultater.

Temaer: Website optimering, Digitale KPI'er, KPI styring, Lean startup.

 

Oplægsholder

Kasper Brødsgaard

Senior Digital Strategist