Hvorfor nøjes med at være den bedste?

Oktober
2016

Se eller gense denne Morgenbooster og hør hvordan LB Forsikring satte konkrete mål for hvad de ville med deres website. Et af målene: at hæve deres i forvejen meget høje kundetilfredshed. Faktisk den højeste i branchen. Men hvordan hæver man en kundetilfredshed med et website og hvordan måler man, at det sker?

Få svarene på denne Morgenbooster, hvor senior strateg Kasper Brødsgaard fortalte om tankerne bag det nye koncept, hvordan det blev realiseret og hvordan de konkrete KPI’er blev sat og bliver brugt som langsigtet styringsværktøj.

CMO i LB Forsikring Christophe Kirkegaard fortalte, hvordan det nye website styrker LB Forsikrings brand ved at afspejle deres værdier igennem services og udtryk. 

Christophe Kirkegaard fortalte desuden om det at gøre websitet til et fælles projekt, hvor alle, høj som lav og på tværs af faggrupper, arbejder i samme retning mod et fælles mål. 

Denne Morgenbooster giver en forståelse af, hvordan servicemål kan gøres konkrete og hvordan man kan styre efter disse i et websiteprojekt.

Temaer: Digital strategi, Digitale KPI'er, KPI-styring, Servicemål, Kundetilfredshed, Projektorganisering.

Oplægsholder

Kasper Brødsgaard

Senior Digital Strategist

Oplægsholder

Christophe Kirkegaard

CMO i LB Forsikring