Brand Experience Design

Vi hjælper vores kunder med at identificere og aktivere deres unikke brandpotentiale.

 

Engagement

Hvordan bliver engagement og kultur omdrejningspunkt for dit brand?

 
 

Med mere end 7.000 connections på LinkedIn og 7.000 visninger på SlideShare er socialt engagement helt centralt for 1508s eget brand.

Vi har skabt et brandunivers til Joe & the Juice, hvor juiceren og den stærke brandkultur er udgangspunktet for den samlede digitale branding.

 

 
 
 
 
 
 

Autenticitet

Hvordan skabes en autentisk og sanselig digital oplevelse?

 
 

Vi gør vores ypperste for at bidrage til, at brandhensigten og brandoplevelsen bliver den samme ved at identificere og aktivere unikke brandpotentialer.

Vi har udviklet et brandsite for den nye og eksklusive golfklub "Great Northern", som viderebringer klubbens sande atmosfære og oplevelsen af at stå på green.

 
 

 
 
 
 
 
 

Sammenhæng

Hvordan skabes sammenhæng og fælles identitetsfølelse i et komplekst brandunivers?

 
 

Vi designer sammenhængende brandoplevelser for nogle af de største danske brands på tværs af medier og i alle skalaer.

Vi har hjulpet VIA University College med ny visuel identitet, der favner pædagoger såvel som produktionsteknologer, og taler direkte til den enkelte.

 

 
 
 
 

Værdiskabelse

Hvordan skabes målbar værdi gennem design?

 
 

Som pionerer inden for service design har vi lang erfaring med at fokusere på brugerbehov og værdiskabelse i menneskers hverdag gennem design.

Vi arbejder sammen med SKAT, hvor problemløsning og konkret værdiskabelse er det overordnede designmål i en række nye app-services.

 
 
 
 
 

ER DU BLEVET INSPIRERET TIL AT HØRE MERE?

 
 

Vi kommer altid gerne og viser nogle af vores cases og fortæller om vores processer.

Kontakt

Mikkel Jespersen
mje@1508.dk