Skip to main content
1508 logopart of knowit

Inspirations­session

Konkret inspiration og en kærlig udfordring

Årets afslutning er en tid, hvor vi både skal binde sløjfe og kigge ind i det næste. Hvad er planerne for næste år? Skal strategien genbesøges? Måske er I nødt til at åbne nye døre for at løse nye problemer? Måske skal I først til at forstå dem?

Sandsynligvis lidt af det hele.

Vi har samlet et lille udpluk af nogle af de temaer, som vi er optagede af, og som vi ser vores kunder være optagede af. Der er både noget til forløsende flueben og til berigende benspænd.

Vi giver dig muligheden for at invitere folk fra din organisation til enten en time hos 1508 på Christianshavn eller en dag hos jer. Brug det til at samle teamet, inspirere afdelingen i kantinen eller udfordre ledelsesgruppen.
 
Måske er der et tema der matcher din to do liste?


Temaer

Tilgængelighed og inklusion

Den nye tilgængeligshedslovgivning er implementeret. De første bøder er givet.
Hvordan inddrager og kommunikerer vi til alle? Og hvordan går det med at leve op til reglerne?
Cases: PKA, Finanstilsynet, Forca, Kræftens Bekæmpelse.



Strategi x brugerindsigter

Mange organisationer er blevet bedre til at lytte til brugerne, men indsigterne bliver ofte glemt i strategipapirerne.
Hvordan arbejder vi i krydsfeltet mellem forretningsbehov og brugerproblemer?
Cases: ATP, NETS, Dankort, Energistyrelsen, Finansforbundet, IKEA, Lundbeck, Novo Nordisk, SKAT.



Digitale oplevelser i en ny æra

Vores søgemønstre ændrer sig med AI. Teknologien præger alle vores arbejdsgange.
Hvordan forholder vi os til nye brugerrejser, effektiviseringspotentialer og etiske dilemmaer, som følger i kølvandet på AI?
Cases: Statens Museum for Kunst, SparEnergi, Drakonheart, Global Maritime Forum, Museet for Søfart.



Branding, kommunikation og greenwashing

Alle brands skal forholde sig til omverdenen.
Hvordan kan vi have en reel og realistisk samtale om planetære grænser og undgå greenwashing?
Cases: Clever, NETS, Dankort, Nordisk Ministerråd, Planetary Impact Ventures.




Systemisk forandring og fremtidens strategi-arbejde

Mange af de problemer verden står overfor i dag kræver aktiv stillingtagen og ansvar fra alle organisationer.
Hvordan finder man de løftestænger, der skaber reel bevægelse, og hvordan påvirker det organisationernes strategiarbejde i 2026?
Cases: Velliv, Kræftens Bekæmpelse, Planetary Impact Ventures, Forca.


Vi tilbyder oplæg på temaerne i to forskellige formater

Ræk ud til Oliver Vassard eller Bo Steinicke for at høre mere om formaterne og hvordan vi laver det bedste match for dig.

Bo Steinicke

Bo Steinicke

Client Innovation Lead+45 42 68 69 16bst@1508.dk